Post 19 lis 2012, 12:21

Regulamin portalu JadewBlasku.pl

I. INFORMACJE O PORTALU:

1. JadewBlasku.pl - jest portalem internetowym o tematyce detailingu, kosmetyki i pielęgnacji samochodu, oferujący możliwość dzielenia się informacjami i dyskusji na powyższe tematy.
2.Portal został stworzony w celu budowy kompedium wiedzy, popularyzacji i umożliwieniu dyskusji na tematy związane z motoryzacją i detailingiem.
3. Portal jest tworzony przez osoby prywatne i jest własnością Administratora, który zarządza nim osobiście.
4. Portal nie jest własnością żadnej firmy związanej z branżą detailingu.

II. UŻYTKOWNICY

1. Rejestrując się na Portalu użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na podany przy rejestracji adres e-mail wszelkich informacji związanych z Portalem w tym materiałów reklamowych i informacji od partnerów.
2. Każdy użytkownik zamieszczając na Portalu wpisy robi to na własną odpowiedzialność i we własnym imieniu, JadewBlasku.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wpisów.
3. Zakładając nowy wątek użytkownik ma obowiązek:
a) sprawdzenia czy podobny wątek już nie istnieje,
b) odpowiedniego nazwania wątku jasno i szczegółowo określającego jego treść,
4. Na forum niewskazane jest używanie skrótów - w przypadku dyskusji o np. kosmetykach samochodowych należy chociaż raz w wątku użyć pełnej nazwy, tak aby treść była zrozumiała również dla nowych użytkowników.

III. REKLAMA

1. Na portalu niedopuszczalne jest umieszczanie treści reklamowych bez zgody Administratora forum.
2. Reklama w podpisie, avatarze dozwolona jest tylko dla partnerów forum. Dopuszczalna jest reklama swojej działalności w podpisie pod warunkiem nie umieszczania linku do strony www. Podpis (razem z obrazkiem) nie powinien przekraczać rozmiaru 4 linijek tekstu.
3. Przedstawiciele firm detailingowych i partnerzy portalu mogą reklamować swoje produkty jedynie w specjalnie do tego przeznaczonych wątkach firmowych. Dyskusje na temat kosmetyków są jak najbardziej mile widziane.
4. Wszelkie nagminne i rażące formy reklamy lub spamu będą usuwane.

IV. ADMINISTRACJA PORTALU

1. Administracja portalu prowadzi wszelkie działania mające na celu jak najszybsze i bezawaryjne działanie serwisu, zastrzega sobie prawo chwilowego wyłączenia działania w przypadku konserwacji serwisu, jak również możliwość dłuższego wyłączenia w przypadkach od nas nie zależnych.
2. Administracja portalu zastrzega sobie prawo do ostrzegania, jak również blokowania i usuwania kont użytkowników którzy prowadzą działania na niekorzyść portalu, bądź nie przestrzegają regulaminu.
3. Administracja portalu zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu forum. Każdy użytkownik portalu ma obowiązek we własnym zakresie dbać o znajomość Regulaminu.

V. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu.
2. Użytkownik wyraża zgodę na umieszczenie jego wypowiedzi lub jej fragmentów w innych publikacjach portalu. Treścią zamieszczoną na portalu może dysponować administracja w dowolny sposób.
3. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia użytkowników z przestrzegania jego zasad.
4. Na portalu obowiązuje kultura osobista i szacunek do pozostałych użytkowników - niedozwolone jest obrażanie pozostałych osób.